Srbija samo ispred Crne Gore po kvalitetu usluga

Srbija je, prema kvalitetu usluga, ljubaznosti i poznavanju onoga što se nudi kupcima i gostima, ove godine zauzela četvrto mesto među šest zemalja regionu. Slovenija je prva, a na poslednjem mestu je Crna Gora.
Ovo je pokazalo istraživanje „Regionalna usluga-GUEST“ agencije Heraklea, koje su u saradnji sa sličnim agencijama sprovodi putem tajnih kupaca, a obuhvaćene su Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Makedonija, prenosi Investitor.me.
Srbija je u 11. po redu istraživanju ove vrste, zabeležila pad od 4,2 procentna poena i s rezultatom od 70,5 posto nalazi se iza trećeplasirane Hrvatske s ukupnim rezultatom od 75,1 posto, što je porast od gotovo 2 procentna poena u odnosu na prošlu godinu.
Ukupno gledano, kategorija koja je u svih šest zemalja i ove, kao i prošle godine, dobila najbolje ocene odnosno 92,5 posto je poznavanje proizvoda, dok je, kao i zadnjih nekoliko godina, „najlošije“ nuđenje dodatnih proizvoda, s rezultatom od 34,3 posto, čime je i jedina kategorija koja beleži pad u odnosu na 2018. godinu, za 6,4 postotna poena.







