Šta u stvari znači hotel sa pet zvezdica?

Da hotel od „pet zvezdica“ po standardima usluge ne znači isto u Francuskoj i na primer u Španiji, pokazalo je Istraživanje sajta Hotels4u.com.Svaka zemlja, naime, ima sopstveni sistem rangiranja, zasnovan na standardima koje je postavilo nadležno ministarstvo zemlje o kojoj je reč.U Velikoj Britaniji, prioritet je usluga, pa hoteli sa pet zvezdica moraju gostu da pruže očekivanu dobrodošlicu, osoblje mora da govori više jezika, a taj kvalitet usluge podrazumeva i kvalitetnu ponudu na meniju, uz odgovarajuću vinsku kartu, na primer.U Francuskoj se broj zvezdica dodeljuje, između ostalog, i na osnovu enterijera, pa je opremljenost soba i lobija, uz usluge i sadržaje koje hotel nudi jedan od bitnih faktora za dobijanje određenog broja zvezdica. Besprekorna usluga se podrazumeva. Osoblje mora da govori engleski i još jedan jezik osim francuskog. Da bi imao pet zvezdica hotel mora da poseduje više od jednog bazena, zdravstveni i fitnes centar, spa centar kao i igraonice i druge sadržaje namenjene deci. Satelitska televizija sa širokim izborom kanala se podrazumeva.U Španiji hotel sa pet zvezdica mora da nudi vrhunski luksuz. Određeni broj soba mora biti prilagođen ljudima sa posebnim potrebama, recepcija i vratar moraju biti na usluzi 24 sata, a ponuda hrane mora da zadovolji najviše kriterijume. Sobe se čiste svakodnevno, uključujući i čiste peškire i posteljinu koja se menja na dnevnoj bazi.U Italiji se gostima mora omogućiti komunikacija na najmanje tri strana jezika, ne računajući italijanski. Jednokrevetne sobe moraju imati površinu od najmanje devet kvadratnih metara, a dvokrevetne najmanje 16 kvadratnih metara. Hotel mora da ima lift. Sobe se čiste svakodnevno, peškiri i posteljina menjaju se na dnevnoj bazi, a popodne se još jednom vrši provera soba koje se ponovo sređuju po potrebi. Osim toga, hotel mora da obezbedi i prevoz gostiju i prtljaga.Sa ovakvim razlikama u standardima, Hotels4u.com turistima preporučuje da prilikom odlučivanja o hotelu u kojem će odsesti u obzir uzmu standarde zemlje o kojoj je reč, ali i komentare gostiju koji su u hotelu već odsedali.










