Zaposleni samo žele jasno da znaju šta poslodavci očekuju od njih

Najnovija američka analiza, koja je obuhvatila 2,5 miliona menadžera i 27 miliona zaposlenih u 195 zemalja, došla je do novih činjenica o odnosu poslodavca i zaposlenog.Analiza o menadžerskom vođenju poslovanja objavljena pod naslovom „State of the American Manager Report„, govori kako je najosnovnija potreba zaposlenih zapravo „jasnoća“ očekivanja.Istraživanje donosi i tri ključne navike koje bi uspešni šefovi trebalo da imaju u odnosu prema zaposlenima:
Pomaganje
Zaposlenima treba pomoći da se što bolje upute u posao i najbolje shvate svoje odgovornosti. Zadatak radnika mnogo je veći nego što piše u opisu posla.
Razgovori
Uspešni menadžeri ne govore radnicima samo šta se od njih očekuje, već i razgovaraju s njima o njihovim odgovornostima i napretku u radu. Takvi razgovori ne odvijaju se samo jednom godišnje, nego i češće.
Razumevanje
Zadatak dobrog menadžera je da upozna zaposlene sa njihovim poslom, ali i da objasni kako se taj posao uklapa sa poslovima drugih zaposlenih unutar tima. To je jako važno jer se okolnosti oko raznih poslova često menjaju.














