Hit biznis u SAD

Koliko je za biznis značajna dobra ideja, vidi se i na primeru koji dolazi iz Sjedinjenih Američkih Država. Jedna preduzetnica došla je na odličnu ideju, nakon što je je shvatila da ljudi žele da jedu sveža jaja. Da bi im izašla u susret, Džen Tompkins je pre dve godine u Pensilvaniji osnovala firmu „Iznajmite kokošku„. Od tada je proširila poslovanje u nekoliko američkih država, kao i u Torontu u Kanadi.„Ljudi žele da znaju kvalitet hrane koju jedu i odakle ona dolazi“, kaže jedan od vlasnika tog preduzeća, Tajler Filips za ABC News.Iznajmljivanje kokošinjca i humano uzgajanje pilića je postalo popularno širom američkih gradova, predgrađa i sela, a jedan od najvećih razloga zbog čega se ljudi odlučuju na takvu nabavku zdrave hrane je i činjenica da kokoške žive sedam do 10 godina, a retko ko želi da prihvati obavezu njihovog dugotrajnog čuvanja.Troškovi zakupnine zavise od kompanije, lokacije i vremenskog perioda, a početna cena je oko 150 dolara mesečno. Osnovni paket uključuje dva pileta, kokošinjac i hranu za njih, a vlasnik može telefonom svakog dana da se informiše o svom jatu i da postavlja pitanja koja ga interesuju.[poll id=“3″]











