Osnivač Limunda objašnjava šta je savršeno promašeni startap

Vladimir Nikolić je 2006. godine zajedno sa bratom osnovao poznate kupoprodajne sajtove Limundo i Kupindo, u njih uložio novac ukupno 11 investitora iz Evrope i uspeo.On za BIZLife portal otkriva šta je razlog što toliko startap-ova ipak ne uspe u onome što pokrene.„Kada odustati? Na to pitanje je teško odgovoriti. Međutim, postoji pouka za sve koji žele nešto da pokrenu – Ako te nije barem malo sramota prve verzije koju si izbacio, onda si suviše kasno izbacio proizvod. To znači da si suviše radio na nečemu da bude savršeno, i možda propustio priliku da korisnici testiraju taj proizvod, da čuješ njihovo mišljenje i naučiš nešto iz toga, popraviš, promeniš… A ako suviše radiš na tome da proizvod bude savršen, možda radiš na savršenom promašaju… Postoji i ta emotivna komponenta, jer ako na nečemu dugo radiš emotivno se vežeš i onda teško podnosiš kritike“, kaže Nikolić.












