Jedan dobar savet šta raditi prvih sat vremena kada stignete na posao

Laura Vanderkam, autorka knjige „I Know How She Does It“ kaže za Business Insider da prva stvar na rasporedu svakog jutra na poslu treba da bude takozvani „moćni sat“.„Moćan sat“ je kada radite na veoma važnim projektima, a niko vas ne prekida, objašnjava Vanderkamova.To nije lako kao što zvuči, posebno kada stignete u kancelariju i inbox vam je pun, a čeka vas i šef sa novim zadacima.Ali, ako ne planirate da provedete bar 60 minuta svakog dana na nečemu što je stvarno važno, možda ćete provesti i nekoliko sati oko stvari koje nisu toliko važne a ni hitne.„Prepoznajte koji su ti (ne toliko važni) aspekti posla koji vam oduzimaju dragoceno vreme“, kaže Vanderkam i nastavlja: „Trebalo bi svesno da biramo da trošimo manje vremena na mejl i to vreme iskoristimo za posao koji nam je bitan“, prenosi BIZLife.









