Kako da vaš mejl otvori i najzauzetiji direktor

Poznato je da najveće „biznis face“ ne gube mnogo vremena na mejlove. Vrlo je teško privući im pažnju takvom vrstom komunikacije, pa se zato i kaže da je pisanje profesionalnog mejla koji rezultira jasnom akcijom – istinsko umetničko delo.Alen Lu, autor sajta Inc.com, daje predloge kako da napišete mejl na koji će i najzauzetiji čovek hteti da otvori. On savetuje da kada pišete, imate na umu da se postarate da primalac: otvori vaš mejl, pročita i razume vaš mejl i odgovori.Da biste to postigli, pratite sledeće savete: Iskoristite svoju profesionalnu mrežu da biste privukli pažnju, i to odmah u uvodu.Jedan od načina da vaš mejl bude otvoren jeste da se predstavite u uvodu. Još je bolje ako to neko uradi umesto vas. Time što vas predstavi neko ko je povezan sa osobom do koje želite da dođete, povećavate svoj kredibilitet i šanse da ćete dobiti odgovor.Neka vaš mejl bude koncizan, interesantan, ličan i poseban.Olakšajte drugoj strani tako što ćete odmah preći na stvar. Ono što želite trebalo bi da bude vidljivo u prvih nekoliko sekundi.„Boomerang“, Gmail-ov alat za bolju produktivnost, došao je do rezultata da je mejl koji sadrži između 150 i 200 reči optimalan. Alat kao što je „Grammarly“ može da vam uštedi vreme tako što će ukazati na greške u gramatici i u strukturi rečenice.Ovo je najvažniji savet: obavezno zahtevajte neku vrstu akcije. Jasno stavite do znanja šta je to što tražite – niko ne može da vam pomogne ako vi sami to ne možete da iskomunicirate.









