Coca-Cola: Novi direktor donosi novu kulturu poslovanja

Novi izvršni direktor kompanije Coca-Cola Džejms Kvinsi rekao je da želi promeni kulturu opreznosti koja je održala ovu najpoznatiju kompaniju gaziranih pića više od jednog veka na vrhu.„Nakon katastrofalne odluke kompanije 1985. godine da menja brend, koji je nazvan „novi Coca-Cola sindrom“, taj strah od neuspeha kontraproduktivan je u vreme kada Coca-Cola treba da se upusti u još veće rizike“, rekao je Kvinsi u intervjuu za „The Wall Street Journal“.Kako pišu mediji, ovo je ključni period za najvećeg proizvođača gaziranih sokova. Sve više ljudi odriče se ovog slatkog pića, a u Americi i Velikoj Britaniji porezi su prilično visoki. Vlade sistemski rade na tome da smanje potrošnju proizvoda sa visokim nivoom šećera, koji su povezani sa dijabetesom i gojaznošću. Iako se Coca-Cola uključuje u proizvodnju mlečnih proizvoda, čaja, flaširane vode, i drugih pića, 70 odsto globalne prodaje za njih i dalje čini taj slatki magični sok.Kvinsi je dalje rekao kako promene brenda Coca-Cola (gaziranog pića) nisu poželjne, ali da su eksperimenti na manjim brendovima u sklopu njihove kompanije neophodni.„Ako ne pravite greške, to znači da se ne trudite dovoljno“, kaže Kvinsi i ohrabruje zaposlene da se ne plaše neuspeha jer „to znači da rade, trude se, pokušavaju nešto drugačije i novo… A kad se ne plaše neuspeha, onda im ništa ne može stati na put“, kaže direktor američke kompanije.









