Trgovci poštuju zakon kada je reklamacija u pitanju

U Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) kažu da kada je vraćanje robe u pitanju, stvari idu na bolje, a prema rečima potpredsednika ove organizacije Zorana Nikolića, i dalje vlada predrasuda da je zamena ili popravka već kupljene robe u dužem periodu, do dve godine, “nemoguća misija”, pa se ljudi ni ne upuštaju u to iako imaju primedbe na ono što su pazarili.
„Tačno je da je u prvih šest meseci mnogo lakše dokazati bilo šta i zameniti robu ili uslugu. Međutim, brojni su primeri koje smo imali prilikom reklamacija različite vrste roba, kao što su tehnika, računari, obuća, odeća… kada smo uspevali da i u roku od godinu i po dana zamenimo ili popravimo neispravne proizvode”, navodi Nikolić za Blic.
Poslednjih godina se i na našem tržištu sve promenilo. Dokle god ima elemenata da se roba ili usluga reklamiraju, trgovci poštuju zakon. A to znači da je ta roba korišćena prema realnim potrebama i u skladu sa uputstvom, ističe Nikolić.









