Novi Mekdonalds kao Epl prodavnica?

Mekdonalds je prošle nedelje otvorio restoran u Čikagu, koji je ustvari staklena zgrada veličine 19.000 kvadratnih metara, a koja, kako piše „Business Insider“ više liči na “Epl” prodavnicu nego na restoran brze hrane – što je upravo kompanija i nameravala.
Struktura je drugačija, ali su i dalje prisutni prepoznatljivi zlatni lukovi, zaštitni znak tog restorana brze hrane. Restoran će biti otvoren 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. Poseduje kioske za samo-naručivanje, stolove, mobilni red i plaćanje, kao i usluge donošenja hrane, koje se proširuju na Mekdonaldsovim lokacijama širom SAD-a.
Povećanje mogućnosti digitalnog naručivanja hrane deo je Mekdonaldsove reforme pod nazivom – “Iskustvo budućnosti”. Trenutno oko 5.000 restorana ima ovu uslugu, a plan je da do 2020. godine transformišu sve restorane po tom modelu.









